Review NANOGEN Daily Volume - bani aruncati pe fereastra

Bine v-am regasit!

Doamnelor si domnisoarelor, astazi o sa va impartasesc cea mai neplacuta experienta pe care am avut-o vreodata cu produsele cosmetice pentru par.
Ca sa-mi fac o scurta descriere, am un par putin, se ingrasa foarte repede, firul este subtire si fin... Parul meu nu trebuie sa treaca niciodata de umeri, pentru ca s-ar vedea foarte urat.
Prin anul 2011 am achizitionat de doua ori (!) un produs foarte bun de la Nanogen. Este vorba despre un balsam Nanothik daily volume, care mi-a facut un par frumusel, mi-a ingrosat vizibil firul de par si am putut sa am si eu parul lung.
De atunci nu am mai cumparat din cauza banilor. Of, banii astia!!!!

Acum cateva luni am intrat pe site-ul lor din nou sa vad ce produse mai au si ce preturi au. Nu am mai gasit acel balsam, in schimb erau alte balsamuri noi. Le-am dat un mesaj in care le-am spus ce am folosit de la ei in trecut si ce ma sfatuiesc sa aleg acum pentru aceleasi rezultate. Am asteptat luni de zile si nu am primit nimic.
Intr-o zi m-am hotarat sa comand Nanogen Daily Volume.



In primul rand face parul foarte moale, fin, ca orice alt balsam de pe piata. Eu folosesc foarte rar balsam, pentru ca eu nu vreau parul fin, ci mai umflat.
Imi pare foarte rau de banii dati pe el, 85 lei plus 10 lei transport. In total 95 lei pentru un balsam care poate face de 5 lei.

L-am folosit exact cum scrie pe eticheta, l-am lasat 5 minute pe par sa actioneze. Nu am observat nicio ingrosare a parului.

Le-am trimis un mail de nemultumire, dupa care am fost sunata de un domn care m-a certat ca de ce am luat Daily Volume, trebuia sa iau un balsam special pentru femei. Ca ei au pe site ceva special pentru femei. Asa, si asta ce avea? Draci pe el? (Ca sa-l citez pe nea Puiu din Umbre). 

Daca aveti parul rar, subtire si fin ca mine si cautati o solutie, sa nu luati acest balsam. Acesta il face si mai fin si mai putin decat il aveti.

Ah, si mirosul este oribil. Mai rau ca sapunul de casa. Miroase asa a alifie cu care se dadea bunica pe picioare cand eram eu copil de 5 ani.
Si sticla asta nu era plina, ci jumatate, hmmm, hai un pic mai mult de jumatate.


Cu banii aia puteam sa iau trei NYX butter gloss :). Si mai si ramanea ceva :P
Dupa putin timp am vazut ca puteam sa returnez produsul in caz ca nu eram multumita, lucru pe care domnul de la Nanogen a uitat sa mi-l spuna. Si nici eu nu m-am documentat.

"Poate nu e bun pentru mine", cum a spus si el; dar de ce sa nu fie bun pentru mine? Dar pentru cine este bun? De ce vinzi un produs bun pentru unii si prost pentru altii?
Produsele lor se adreseaza oamenilor cu par subtire, fin, rar, gras, par lipsa etc. Eu cred ca ma incadrez perfect.

In fine...

Fetelor, daca ati achizitionat asa ceva, sunt curioasa daca la voi a mers bine.

O seara placuta tuturor!

:)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Experienta cu Pantofi Yvettes - nemultumire totala

Review sampon volum si reglare sebum Natura Siberica