Experienta cu Pantofi Yvettes - nemultumire totala

Cand auzeam de pantofi facuti pe comanda, ma gandeam la ceva potrivit pentru picioarele mele, dar din pacate experienta pe care am avut-o m-a facut sa nu mai am incredere niciodata in pantofi pe comanda.

De cand ma stiu, am gasit greu incaltaminte potrivita. Port 36, picioarele subtiri, ambele au monturi... Mereu am cautat talpa ortopedica de minim 3 cm.

Am avut nevoie de pantofi eleganti cu toc.

Am inceput sa caut pe google magazine cu pantofi pe comanda si mi-au placut cel mai mult modelele de la Yvettes. Poftim un citat de pe site: "Confectionati din materiale de cea mai buna calitate (piele atat pe interior cat si pe exterior) si proiectati special pe piciorul fiecareia, pantofii Yvettes sunt accesibili si ca pret."
Buuun. Am sunat, mi-a raspuns doamna Elena, mi s-a parut draguta prima data. Apoi m-am dus sa vad ce modele are in depozit si sa ii arat picioarele mele dificile. Bineinteles ca a intarziat si am asteptat-o ceva timp, apoi am intrat in depozit, erau cateva modele expuse, mi-am ales niste pantofi cu tocusor micut pentru ca nu pot sa merg pe tocuri, eu ii tot povesteam problemele mele si ii spuneam cerintele mele... Ea statea numai cu telefonul in mana si zicea :"Îhâm... îhâm...îhâm..."
Am plecat fericita ca o sa am si eu pantofi comozi si potriviti pentru mine.

A durat foarte mult sa mi-i faca. ("Executia pantofului la comanda ne va lua, in medie, 10 zile , dar te putem surprinde placut si mai devreme") Dar o luna ce are? Am sunat in fiecare zi reamintindu-i ca imi trebuie pe o data anume.
In sfarsit mi i-a trimis prin curier...
Am deschis coletul si am avut o surpriza: erau cu un numar mai mic si extrem de decupati, foarte diferiti de ceea ce comandasem. Am zis ca poate ma obisnuiesc cu ei, dar pot spune ca asa ceva nu am avut in picioare nicioadata. Asa batai de joc. Erau mici si lucrati aiurea.

Am sunat-o sa ii spun ce mi s-a intamplat. "Ca sa vedem ce facem, ca nu stiu ce, hai ca va sun eu". Si nu m-a mai sunat. Atunci am luat telefonul unei colege si am sunat-o spunand ca vreau sa vin sa cumpar pantofi si am stabilit o programare. M-am dus cu pantofii in cutie aratandu-i ce am primit si ce pantofi de pe raft am comandat eu... A vazut si ea diferenta si dupa ce a vazut ca nu plec fara banii inapoi, a zis sa imi faca alti pantofi.

Ok, am primit a doua pereche de pantofi. Era identica cu prima. Se vedea ca sunt altii totusi, pentru ca erau si mai prost lucrati ca primii. Am sunat-o iar si iar... Nu a raspuns toata ziua. Apoi am sunat non-stop, curioasa fiind daca mai raspunde. A raspuns seara tarziu spunandu-mi ca a fost extrem de ocupata. Bineinteles ca ne-am luat la cearta si ea nega faptul ca a doua pereche de pantofi ar fi si mai proasta ca prima.

Uite asa am ramas fara 300 lei si cu timpul pierdut si cu nervii intinsi la maxim.

Sunt extrem de dezamagita de colaborarea cu aceasta "doamna", care nu isi da deloc interesul sa ajute clientele.

Am vazut pe pagina de facebook ca nu sunt singura clienta nemultumita. Dar unele sunt extrem de multumite. Acum, dupa noroc...
Ba chiar purtand o discutie cu cineva despre pantofi, mi-a spus ca are de dus inapoi 3 perechi de incaltaminte facute gresit de Yvettes.

Ar fi bine ca "doamna" Elena sa se lase de aceasta afacere, ca nu se pricepe deloc.

Nu va recomand sa va faceti pantofi la acest atelier.
Mai bine ma duceam si hoinaream prin magazine si sigur gaseam ceva bun.
Asa ca faza cu comanda, e o pacaleala, nu e nimic facut "special" pentru nevoile tale, sunt niste pantofi cum gasesti la orice magazin, ba unii lucrati prost. Degeaba le spui ce probleme ai la picioare, ca ei fac tot asa cum stiu.

Daca voi aveti experiente placute cu atelierele care fac pantofi pe comanda, va rog sa le impartasiti si cu mine.

O zi frumoasa!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Review NANOGEN Daily Volume - bani aruncati pe fereastra

Review sampon volum si reglare sebum Natura Siberica